Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Prosimy o poinformowanie nas o złożeniu reklamacji.

2. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem

4. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

CarpOnline

ul. Zamkowa 32

62-020 Swarzędz

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl